Jumaat, Mac 05, 2010

Mencurah-curah Air Mata Isteriku Yang Tercinta

Tengahari Jumaat ini saya menggagahkan diri menghasilkan entri untuk ditelaah oleh Anda. Anda yang sememangnya saya kasihi kerana DIA. Terima kasih tidak terhingga kerana Anda masih lagi sudi menemani saya bila-bila masa sahaja, seperti sekarang ini... Ketika saya dilanda rindu pada Isteriku Yang Tercinta.

Semalam, saya telah tidur berjauhan dengannya dek tuntutan kerja yang perlu dilaksanakan demi negaraku tercinta, Malaysia. Sebenarnya entri ini saya lakarkan semasa menunggu penerbangan balik ke kampung halaman selepas melaksanakan kerja yang saya maksudkan.

Kebiasaannya pada hari Jumaat seperti sekarang, saya lebih suka berkongsi tazkirah bersama-sama, tetapi dek kepenatan, saya terdorong berkongsi perasaan yang sedang menyelubungi jiwa yang dimiliki ketika ini --> Merindui Isteriku Yang Tercinta.

Ketika ini, saya masih lagi berada di KLIA, Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur. Sebab itulah beberapa hari lepas saya tidak berkesempatan mengisikan sebarang entri di sini, di laman blog Pedoman Hidup.

Begitu juga menziarahi blog Anda. Saya tidak berkesempatan sebenarnya. Maafkanlah saya...

Untuk lakaran kali ini, saya ingin kongsikan mengenai lembutnya hati seorang wanita bergelar isteri bila mana mereka sentiasa dihargai oleh suami. Sungguh! saya memberitahu perkara ini sebab saya sedang mengalaminya.

Ingatkah lagi entri yang saya lakarkan sebelum ini mengenai Coretan Minda Bersalut Emosi Khusus Untuk Isteriku Yang Tercinta? dan Godaan Syaitan Sebelum Bertemu Jodoh?.

Kedua-dua entri itu telah membuatkan Isteriku Yang Tercinta mengalirkan air mata dan terus menghantar sms kepada saya selepas menelitinya.

Nak tahu sms yang dilayangkannya? Begini bunyinya;

Ah! syahdunya...
mencurah-curah air mataku jatuh...
maafkanlah Ayang andai ada perkara yang Ayang buat menyakitkan hati dan perasaan abang... I LOVE U 4 EVER N EVER

Itulah bunyi sms yang dihantarnya. Saya memahaminya dan InsyaAllah sampai sahaja di rumah hari ini, akan saya mencium pipinya. :)

Oklah, itu sahajalah kisah yang saya ingin kongsikan dengan Anda. Moga-moga adalah manafaatnya untuk Anda telaah di sini, kisah mengenai Kasih-Sayang Suami Isteri.

3 Komen:

a kl citizen berkata...

assalammualaikum

moga rasa kasih dan sayang antara abgbent sekeluarga dipelihara Allah dan terus subur insyaAllah

Cik Amy Sensei berkata...

salam abg..

apa khabar?
moga abg n akak sihat saja..

salam dari saya di sini..

Sassy berkata...

Hi! Again, thank you so much for visiting. You're welcome to subscribe =) Hope you had a great time reading ;)

Catat Ulasan