Isnin, Jun 22, 2009

Coretan untuk Menenangkan Fikiranku

Coretan ini dihasilkan sementara menenangkan akal saya yang sedikit bercelaru ketika ini. Memang agak tidak tenteram aura di minda, memandangkan pelbagai gangguan kerja yang sentiasa menggamit pemikiran untuk dianalisa dan seterusnya diselesaikan segera.

Nasib baik juga ada teknologi komputer ketika ini. Melalui bantuannyalah fikiran saya yang agak bercelaru sedikit terurai seketika. Heheheee

Sementara mententeramkan minda saya, ada baiknya juga saya mengisikan sesuatu untuk santapan rohaniah, sebelum beredar menyelesaikan fardu Dzohor yang harus dilaksanakan sepatutnya sejam setengah yang lalu. Iskkk Iskkkk.

Inilah akibatnya bila dunia lebih di utamakan. Sampaikan tanggungjawab untuk bertemu dengan NYA pun sudah dilupa. Apakah ini tandanya bahawa hatiku sudah tercalar menyebabkan pancaran cahaya NYA sedikit samar-samar sahaja? Astagafirullah… 3 X

Moga-moga permohonanku akan dimakbulkan. InsyaAllah.

Pada NYA jua daku berserah di atas semua perkara yang harus saya laksanakan sepanjang kehidupan di dunia.

Makan tengahari pun aku belum jamah sebenarnya. Bukankah ini juga diperlukan untuk memberikan tenaga pada tubuh badan kita?

Okaylah, cukup setakat ini coretanku yang barangkali Anda ingin baca. Harap-harap mindaku akan tenang selepas menyelesaikan coretan ini buat Anda selain saya nak memohon pada NYA dan seterusnya menjamu selera. Dah pukul tiga nampaknya.

1 Komen:

ummumishkah berkata...

Salam,
Moga abgbent dapat ketenangan yang diimpikan.. inshaAllah doa mampu realisasikannya.. :)

Catat Ulasan