Jumaat, Oktober 16, 2009

Wanita diKasihi & diSayangi

Baru sebentar tadi aku menghantar sms kepadanya yang berbunyi

I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU

Entahlah, apa kena pula angin aku petang-petang begini terfikir menghantar sms seperti itu. Heheeeee

Yang pasti, memang terkadang aku menghantar sms berbunyi seperti itu. Bukanlah selalu, tetapi kadang-kadang saja, itupun bilamana aku merasa amat merinduinya.

Sebenarnya tengahari tadi selepas solat jumaat, aku telah makan tengahari bersamanya. Kalau ada kelapangan, pasti akan aku makan dengannya. Itu sudah pasti kerana aku memang mengaturkannya begitu.

Kecualilah ada hal-hal tertentu yang aku tidak dapat elakkan, maka akan aku beritahu kepadanya. Itulah sebenarnya diriku yang sedang bercinta dengan wanita yang aku kasihi dan sayangi ini.

Sedang aku minum petang di dalam ofisku ketika ini jam menunjukkan pukul 4.50 petang, aku terasa amat merinduinya pula. Sebab itulah aku menghantar sms yang berbunyi seperti ini

I LOVE YOU

I LOVE YOU

I LOVE YOU

Memang aku amat-amat mengasihi dan menyayanginya.

Kebiasaanya, bila aku berehat-rehat di waktu petang begini, akan adalah rakan-rakan menemaniku, tetapi petang ini, tiada pula yang sudi meluangkan masa mereka untuk menemaniku berehat-rehat seketika, sebelum balik ke rumah.

Barangkali mereka terlalu sibuk dan ada urusan lain, sebab itu tidak dapat meluangkan masa bersama-sama duduk denganku. Tetapi tak mengapa, sebab aku mengambil keputusan untuk duduk sahaja di dalam ofis ini sambil-sambil bercerita dengan Anda. Anda yang sememangnya aku kasihi kerana DIA.

Petang ini aku minum segelas nescafe 3 in 1 yang dibekalkan oleh wanita yang aku kasihi dan sayangi itu. Katanya mudah disediakan. Begitulah caranya dia menjaga makan dan minumku...

ermmm... Entahlah apa pula yang akan difikirkannya nanti bila menerima sms itu petang ini.

Adakah dia akan tertanya-tanya dan terfikir apa sudah terjadi kepada aku ketika ini? Atau barangkali dia akan gembira menerimanya? Memanglah aku tidak pasti. Mudah-mudahan dia akan suka menerimanya nanti.

Kebiasaanya bila aku menghantar sms sebegitu, dia akan membalasnya dengan segera sambil memberikan sesuatu yang membuatkan hati aku juga merasa riang gembira. Heheheee

Memang aku tidak tahu apa pula reaksinya bila membaca sms itu petang ini. Sehingga kini, aku masih belum memperolehi balasan sms darinya lagi. Akan aku beritahu bila mendapat smsnya itu nanti.

Hahhh! Panjang umur, sampai pun balasan sms darinya yang berbunyi....


Opsss....Tak perlulah Anda tahu sebab itu rahsia aku dengannya. Heheheeee....

Apa yang pasti, dia memang aku kasihi dan sayangi. Dialah wanita yang aku namakan sebagai Isteriku Yang Tercinta.

Moga-moga cinta yang aku jalinkan dengannya akan mendapat keredhaan dari NYA jua, InsyaAllah.

4 Komen:

Cik Amy Sensei berkata...

salam abg bent..


waaaahhh....sangat romantis eekk...ungkapkanlah I LOVE U setiap detik dan masa biar terasa dirinya dihargai...hehe





smileeeeee....

izakhairi berkata...

Salam dari saya cikgu yang tegas buat abg bent yg romantik.

Bestnya si dia......terasa diri dihargai. Hadiah yg mahal bukan ukurannya tetapi ungkapan bicara yg bisa meruntun jiwa lebih berharga

IxoR@ berkata...

Abg Bent,

So sweet....romantika d'amor....

;D

Tanpa Nama berkata...

so sweet...:D

Catat Ulasan