Rabu, Januari 06, 2010

Teori Minda AbgbentTM ...2

Masa rehat ketika ini saya gunakan untuk melakar satu coretan di dalam blog Pedoman Hidup. Maklumlah, sudah beberapa hari ianya tidak diisi sebarang entri terkini. Sebenarnya saya sengaja melakukannya kerana menunggu jawapan daripada Anda di dalam coretan sebelum ini berkaitan Teori Minda AbgbentTM yang bertajuk Air Mani vs Air Mata.

Teori itu saya kongsikan dengan Anda, Anda yang saya kasihi kerana DIA. Menjadi harapan saya juga moga-moga melalui perkongsian sebegitu adalah rahsia perjalanan kehidupan yang dapat kita selongkar bersama-sama. Itupun kalau Anda sudi berkongsi dengan saya...

Sebab itulah saya masih menuggu jawapan daripada Anda sehingga ke hari ini. Mengapa Anda tidak mahu menjawabnya? Adakah kerana belum ada jawapan yang sesuai mengenainya? Atau saudara ragu-ragu dan menunggu sahaja penjelasan lanjut daripada saya?

Sebenarnya tidak perlulah khuatir berkenaan jawapan yang diberikan. Saya tidak akan mengenakan sebarang dendaan, apatah lagi mengatakan jawapan yang Anda berikan itu salah. Memang bukan begitu maksud lakaran Teori Minda AbgbentTM di dalam tajuk Air Mani vs Air mata itu.

Tanpa jawapan daripada Anda, memang agak sukar saya meneruskan lakaran mengenainya. Sungguh! Saya memerlukan jawapan daripada Anda sebelum melanjutkan penerangan-penerangan lanjut mengenainya.

Kalaupun Anda tidak berminat, tidak mengapalah, saya tangguhkan sahaja lontaran fikiran yang ingin saya kongsikan itu. Barangkali Anda belum bersedia menerimanya. Heheheee...

Maafkanlah saya Cikguku Yang Tegas dan a kl citizen kerana terpaksa menunda coretan mengenai Teori Minda AbgbentTM itu. InsyaAllah, kalau sudah cukup kuota jawapan yang saya terima, akan saya sambung semula.

0 Komen:

Catat Ulasan