Jumaat, September 28, 2012

Menghargai Anda, Pencapaian Saya

Salamelekom, wbt saya ucapkan kepada Anda yang masih lagi sudi bertandang ke laman Pedoman Hidup Abgbent ini. Setinggi-tinggi terima kasih saya ucapkan di atas kesudian Anda untuk terus menziarahi saya, seterusnya meningkatkan "klik" di blog ini.

Ketika ini, jam pada skrin komputer saya menunjukkan sudah melebihi pukul 12.00 tengahari. Seperti biasa, masa akan terus berlalu meninggalkan kita, dan tanpa disangka, artikel di dalam blog Pedoman Hidup Abgbent telah mencecah 348 buah kesemuanya.

Saya sememangnya tidak pernah menjangkakan bahawa begitulah banyaknya lakaran-lakaran yang saya hasilkan di dalam blog ini.

Sebentar tadi, saya telah melihat statistik pelawat blog ini melalui laman Akaun Google, dan ternyata statistik kelmarin memaparkan jumlah lakaran yang telah ditelaah melebihi 500. Wah! banyak juga jumlahnya.

Foto di bawah menunjukkan statistik daripada kiraan Akaun Google yang saya maksudkan, yang baru sebentar tadi saya masukkan ke dalam lakaran ini.


Dengan perasaan sedikit curiga berkenaan statistik daripada Akaun Google itu, seterusnya saya membuka pula Akaun Nuffnang Sdn Bhd untuk mempastikan jumlah pelawat di dalam blog ini setiap hari dan ternyata, foto di bawah juga menerangkannya. Cuba Anda lihat foto Nuffnang yang sempat saya ambil sebentar tadi yang dipaparkan di bawah ini.


Ternyata, jumlahnya juga hampir menyamai sepertimana yang google paparkan. Walaupun realitinya saya sudah tidak sekerap dulu mengisikan entri baru ke dalam blog ini, tetapi ternyata, ianya masih sudi dilawati oleh rakan-rakan alam maya sama ada yang saya kenali, mahupun yang baru sahaja terjumpa blog ini.

Untuk itu, saya ingin memanjangkan sekali lagi ucapan setinggi-tinggi terima kasih di atas kesudian Anda untuk sentiasa bertandang ke sini. Tidak dilupa, terima kasih juga kerana masih sudi mengklik iklan Nuffnang Sdn Bhd yang masih lagi terpapar pada blog ini.

Untuk perkongsian bersama, jumlah pungutan hasil "klik"an daripada Anda untuk iklan-iklan Nuffnang Sdn Bhd ini, tak sangka pula telah melebihi RM100.00, walaupun  realitinya aktiviti blogging saya sudah tidak seperti dulu.


Pada ketika ini, saya sebenarnya sedang merancang untuk menghasilkan lakaran-lakaran mengenai pengalaman hidup yang berkisarkan tentang Pengalaman Hidup Seorang Suami. Mungkin tajuk sebegitu amat sesuai untuk Anda baca, seterusnya dibandingkan dan dijadikan Pedoman di dalam mengharungi kehidupan ini...

Tunggu...

0 Komen:

Catat Ulasan