Rabu, November 02, 2011

Warkah Buat Anda... Kekasih Hati

Salamelekom, wbt.
Apa khabar Anda hari ini?

Saya berdoa semoga Anda sentiasa berada di bawah lembayung rahmat Tuhan Maha ESA, dan begitu jualah hendaknya kehidupan saya sekeluarga. Ameen

Hari ini, saya ingin berkongsi dengan Anda mengenai pencapaian blog Pedoman Hidup sehingga kini. Ketahuilah bahawa blog ini saya hasilkan adalah kerana ingin berkongsi cerita dengan Anda semata-mata. Moga-moga jua, Tuhan Maha ESA meredhainya dan seterusnya meredhai pula perkenalan saya dengan Anda selama ini, InsyaAllah.

Jumlah statistik yang dipaparkan di dalam blog ini memaparkan pelawat hariannya sudah melebihi 120 orang. Manakala statistik daripada pihak Nuffnang Sdn Bhd pula menunjukkan 250 paparan blog Pedoman Hidup yang dibuka dalam sehari.

Terima kasih saya ucapkan kepada Anda kerana masih terus setia dan terus sudi berziarah ke sini. Andalah jua pemberi ilham untuk saya meneruskan lakaran di dalam Blog Pedoman Hidup ini.





Tidak dilupa, kepada pihak Nuffnang Sdn Bhd., saya juga memanjangkan ucapan terima kasih saya kepada mereka kerana sudah lima kali pihak mereka menghantar Cek yang kesemuanya berjumlah melebihi Empat Ratus Ringgit Malaysia, RM400.00. Walaupun barangkali jumlahnya bukanlah ribuan ringgit, tetapi saya tetap menghargainya.






Kepada Anda yang menghantarkan email, tetapi tidak sempat saya membalasnya, InsyaAllah, ada kelapangan masa, segala persoalan-persoalan yang dikemukakan akan saya berikan jawapannya. Seboleh-bolehnya, jawapan yang saya berikan adalah hasil luahan hati sanubari saya sendiri. Moga-moga jua ianya kelak melekat di dalam hati sanubari Anda pula, InsyaAllah.


Tetapi, seandainya Anda masih lagi belum menerima jawapan daripada saya, ketahuilah bahawa saya akan tetap berusaha membalasnya, InsyaAllah. 

Pada ketika ini, saya hanya mampu memohon maaf kepada Anda kerana membuatkan Anda ternanti-nanti balasan daripada saya. Maaflah... Memang itulah selayaknya luahan kata yang dapat saya berikan untuk tatapan Anda. Permohonan Maaf...

Ketahuilah jua bahawa saya bukanlah menyengajakannya, tetapi disebabkan saya ingin memberikan jawapan yang terhasil daripada dalaman diri saya sendiri, maka ada kalanya memang terlalu sukar untuk saya memperolehi jawapan itu. Apatah lagi mengilhamkannya di dalam email peribadi Anda sendiri. Maka, sebab itulah pada ketika ini, saya hanya mampu meluahkan permohonan maaf kepada Anda kerana membuatkan Anda terus ternanti-nanti jawapan daripada saya. 

Saya akan terus berdoa semoga ilham yang terpapar untuk tatapan Anda di dalam Blog Pedoman Hidup bukan atas dorongan nafsu, tetapi moga-moga Tuhan Maha ESA memberkatinya, InsyaAllah.

Kepada Anda, yang ingin mengenali diri saya, permohonan maaf jua saya paparkan di sini untuk tatapan Anda. Realitinya, saya bukanlah insan istimewa. Saya juga sama seperti Anda. Seorang Insan yang masih lagi berusaha mencari-cari cahaya Ilahi untuk dijadikan Pedoman Kehidupan ini. 

Terima kasih jua kepada Anda yang ikhlas memberikan nombor telefon peribadi dan meminta dihubungi. Seandainya saya tidak menghubungi Anda dan seterusnya tidak pula memberikan nombor telefon peribadi saya, luahan Kemaafan jua saya paparkan di sini untuk tatapan Anda. Blog ini, antara matlamatnya memanglah untuk berkenal-kenalan dengan Anda. Betul!

Saya ingin berkenalan dengan Anda. Tetapi seandainya pelawaan Anda untuk berjumpa atau berbicara melalui telefon, saya tidak terima, itu bukanlah pula bermaksud saya tidak mahu berkenal-kenalan dengan Anda. Memang Tidak!

Realitinya, saya memang amat mengasihi Anda.

Apatah lagi Anda sememangnya terlalu setia menemani kehidupan saya di alam maya ini. Sesungguhnya saya amat menghargainya. Tetapi seandainya disebabkan saya tidak mahu memberikan identiti sebenar membuatkan Anda marah, meluat, atau pelbagai lagi sifat "Hantu",  maka, permohonan maaf jua saya paparkan di sini. Sememangnya itulah kekurangan diri saya. Moga-moga Anda menerimanya, InsyaAllah.

1 Komen:

Shukree berkata...

..sebagai manusia, aku sayang padamu.

Maha Suci Allah, kerana DIA menemukan kita.

-ShueQry-

Catat Ulasan