Selasa, Disember 04, 2012

Telanjang, Keluar Air Mani... Ilmu Cahaya

Sampai sekarang, contengan di dalam blogspot Pedoman Hidup telah berkembang dan akhirnya telah melakarkan pelbagai kenangan manis, suka duka di dalam kehidupan yang telah saya lalui.

Adakala, apabila menatap kembali coretan yang saya hasilkan di dalam blogspot Pedoman Hidup ini, saya akan tersenyum sendiri, seolah-olah kenangan semasa menghasilkan contengan itu menjelma semula. Saya seolah-olah berupaya merasai kembali perasaan ketika menghasilkan lakaran itu.

Masihkah Anda ingat lakaran saya sebelum ini mengenai "Cahaya Kehidupan... Sepantas Kilat"?

Di dalam lakaran itu, saya telah berkongsi kisah dengan Anda bahawa dengan mengenali "Ilmu Cahaya", Anda kelak berupaya menerokai zaman lalu dan zaman akan datang.

Seandainya Anda tidak bersetuju dengan luahan hati nurani saya itu, tidak mengapalah, kerana Anda sememangnya mempunyai pilihan di dalam melalui ranjau-ranjau kehidupan ini. Seumpama apabila seseorang mengatakan kepada Anda bahawa Iklan Nuffnang di dalam blog tidak banyak memberikan Anda duit. Itu betul seandainya niat Anda berblog untuk mengumpul duit.

Tetapi seandainya Anda niatkan kerana ingin mengetahui "Ilmu Cahaya", lalu Anda akan cuba ketepikan pandangan mengenai iklan Nuffnang. Sekadar ingin berkongsi dengan Anda, sehingga kini, pihak Nuffnang Sdn Bhd telah memberikan saya jumlah wang seperti ini;




Dan ketika ini, jumlah yang dipaparkan pada foto di bawah, sebenarnya saya masih belum menuntutnya lagi.


Apapun, terima kasih tidak terhingga kepada pihak Nuffnang Sdn Bhd di atas kesudian mereka memberikan saguhati tersebut.

Sungguh! Saya sememangnya tidak mengharapkan jumlah duit tersebut.

Sebab itulah juga jumlahnya saya hadiahkan khusus buat Isteriku Yang Tercinta, sepertimana contengan saya sebelum ini untuk tatapan Anda di dalam Warkah Buat Teman.

Berbalik pada "Ilmu Cahaya" yang saya nyatakan kepada Anda sebelum ini bahawa Anda akan berupaya ke zaman silam sekiranya mengetahui Ilmu Cahaya", cuba Anda tonton Youtube yang saya paparkan di bawah bertajuk "Suruh Bini Lanjang" dan "Proses Keluar Air Mani"

Soalan saya, pernahkah Anda menghadirkan diri ke dalam majlis ceramah itu?

Kalau tidak pernah, samalah seperti saya.

Saya juga tidak hadir ke majlis itu, tetapi dengan keupayaan "Ilmu Cahaya", saya telah berupaya menerokai sedikit kandungan majlis pada ketika itu, sepertimana paparan Youtube di bawah.

Syukur ke hadrat Ilahi kerana memberikan keupayaan sebegini kepada umat manusia khususnya di dalam menerokai "Ilmu Cahaya";







P.S.

Untuk menghasilkan lakaran kali ini, saya telah berusaha menggunakan masa secukupnya agar Anda mengetahui kesan "Ilmu Cahaya" bilamana menatapnya. Anda sememangnya Sahabat Alam Maya, yang saya Kasihi kerana DIA.


(*____*)
Abgbent

0 Komen:

Catat Ulasan