Selasa, Mac 02, 2010

Akak Comel Berhati Waja

Waduh! sekali lagi tersentuh hati saya bila menelaah penjelasan Akakku yang dikasihi kerana DIA. Pastilah Akak yang saya gelarkan Wanita Comel Berhati Waja. Fuhhh! indah pula gelaran sebegini kepadanya… ;)

Haáh… Memang betullah. Rupa-rupanya saya tersilap meneliti dan mentafsir apa yang diberikan oleh Akak Comel Berhati Waja. Inilah kelemahan saya semasa menafsir pelbagai perkara di dunia. Saya juga sering kali melakukan kesilapan sebenarnya.

Dan sering kali juga saya berusaha memperbetulkan kesilapan yang ada. Paling kurang pun, memohon maaf seperti sekarang ini. Maafkanlah saya duhai Akakku yang Comel Berhati Waja.

Tika ini, saya juga mengambil kesempatan mendoakan semoga Akak Comel Berhati Waja akan tabah menghadapi segala-galanya... Semoga adalah kekuatan di dalam meneruskan perjalanan dunia yang penuh pancaroba.

Kebenaran akan kelak terjelma atas kehendak NYA jua. Usah dinanti kebenaran itu, kelak membantutkan Matlamat Hakiki perjalanan duniawi. Sememangnya masih banyak lagi yang harus kita terokai bersama dan moga-moga akan diperolehilah sinar cahaya NYA di penghujung perjalanan dunia, InsyaAllah.

0 Komen:

Catat Ulasan