Khamis, Januari 14, 2010

Hadiah Istimewa Buat Anda Yang Saya Kasihi Kerana DIA

Ketahuilah bahawa saya masih lagi dicengkam oleh pelbagai kesibukan yang terlalu menghimpit perasaan ketika ini. Seperti yang saya beritahu sebelum ini di dalam coretan Mencari Masalah @ Menyelesai Masalah.

Namun begitu, disebabkan terlalu mengasihi Anda, saya tetap akan meluangkan sedikit masa yang ada untuk menghasilkan secebis lakaran agar adalah yang Anda boleh tatapi bila berziarah ke sini. InsyaAllah.

Kali ini, saya bukan sahaja memberikan sebuah lakaran untuk Anda tafsirkan, tetapi saya berkeinginan menghadiahkan kepada Anda sebuah kitab yang amat bermakna di dalam kehidupan.

Anggaplah hadiah ini sebagai kenang-kenangan daripada saya. Sememangnya Anda amat saya kasihi kerana DIA. Sebab itulah saya menghadiahkannya kepada Anda. Walaupun hakikatnya barangkali Anda masih belum mengenali saya sepenuhnya, anggap sajalah melalui pemberian sebegini ukhuwah yang kita jalinkan bersama-sama kelak mendapat keredhaan dari NYA jua.

Astagfirullah, setelah saya berusaha beberapa kali memuat turun hadiah tersebut ke dalam googlegroups sebentar tadi, nampaknya saya telah tidak berjaya melakukannya kerana saiz hadiah ini terlalu besar rupa-rupanya  :)

Walaupun dah dicuba pelbagai cara, agak sukar memuat-turun ketika ini. InsyaAllah, seorang adik yang saya kasihi telah dengan rela hati menghulurkan bantuan untuk membahagi-bahagikan hadiah ini supaya menjadi kecil dan boleh dimuat turun ke dalam googlegroups yang saya baru bina sebentar tadi.

Akan saya beritahu di dalam entri yang akan datang InsyaAllah. Oleh yang demikian, izinkanlah saya mengambil masa membungkus hadiah tersebut dengan sebaiknya sebelum memberikannya kepada Anda di lain masa. InsyaAllah.

0 Komen:

Catat Ulasan