Jumaat, April 05, 2013

Bangsaku, Satu Harapan...

Sebentar tadi suara hatiku membuak-buak dan memaksa diri saya agar dapat memuatkan satu coretan di dalam blog Pedoman Hidup Abgbent untuk dikongsikan dengan Anda pada petang ini, sebelum saya bergegas pulang ke rumah.

Namun, sehingga kini, nampaknya, minda saya tidak dapat menzahirkan kata-kata yang sedang terbuku di dalam hati sanubari saya ketika ini. Untuk makluman Anda, hati saya sedang berasa sedih ketika ini dan airmata sedang menitis membasahi pipi.

Mungkin inilah penangan suara hati yang sedang bergelora di dalam diri saya mengenai Bangsaku, Satu Harapan...  Oleh kerana air mata sedang mengalir mencurah-curah di atas pipi saya ketika ini, maka tak dapatlah saya meneruskan lakaran ini.

Hanya Tuhan sahaja yang tahu bagaimana bentuk dan paparan coretan yang sedang saya fikirkan sebentar tadi mengenai Bangsaku, Satu Harapan...

1 Komen:

outbound malang berkata...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

Catat Ulasan