Selasa, Mac 27, 2012

Kuasa Blue, Harus Dinikmati

Salamelekom, wbt

Apa khabar Anda hari ini? saya doakan semoga Anda semua sihat sejahtera dan terus berada di bawah lindungan Tuhan Maha Esa. Begitulah jua hendaknya saya sekeluarga. Amin.

Hari ini, saya ingin berkongsi cerita dengan Anda. Maklum sahajalah, sudah hampir sebulan saya tidak melakarkan sebarang catatan di dalam blog ini.

Kisah yang saya ingin kongsikan dengan Anda hari ini ialah;

Pada hari Ahad lepas, saya bersama keluarga telah menonton sebuah filem yang mengisahkan perebutan kuasa, berlatar-belakangkan persekitaran Planet Marikh.

Ianya merupakan sebuah filem khayalan, sains fiksyen, dan amat menghiburkan saya bersama Isteri dan Anak-anak. Filem itu memberikan perspektif imaginasi yang sungguh menarik.

Malahan ianya juga menyelitkan kuasa yang terkandung di dalam Cahaya, khususnya disebutkan di dalam filem itu sebagai Pancaran Kesembilan, yang memancarkan warna Biru.

Filem yang saya maksudkan berjudul "John Carter".

Saya bersama Isteri dan Anak-anak, telah menontonnya di panggung dalam format 2D, iaitu filem itu kelihatan lebih terang dan jelas, malahan paparannya juga amat menakjubkan.

Sekiranya Anda ingin mengetahui secara lalu mengenai filem yang saya maksudkan, nah, tekan saja youtube di bawah ini;




Filem itu saya simpulkan sebagai sebuah filem yang amat menarik dan menakjubkan kerana ianya memaparkan perasaan kasih-sayang, selain menyerlahkan lagi kehebatan seorang lelaki yang bertambah-tambah menjadi lebih hebat bilamana dirangsang oleh Wanita. (*___^)

Lalu, Anda yang belum bertemu jodoh, bila lagi ingin memancarkan Cahaya Kesembilan Anda.

Cahaya Biru dalam bahasa Melayunya, bahasa Inggeris pula, mengistilahkannya sebagai Blue...

Heheheee

2 Komen:

Indra Al Ghazali berkata...

kalau saya mengharapkan mendapatkan cahaya keimanan :)

obat vitalitas herbal berkata...

keren.... f

Catat Ulasan