Khamis, Januari 06, 2011

Menuju Kejayaan, Pedoman Hidup

Pada tahun 2011, blog Pedoman Hidup sudah mencecah usia dua tahun. Moga-moga juga tahun ini akan terus memberikan kejayaan kepada blog Pedoman Hidup, InsyaAllah.

Alhamdulillah, setinggi-tinggi kesyukuran dipanjatkan kehadrat Tuhan Yang Maha ESA kerana terus melimpahkan rahmat dan memberikan kekuatan kepada saya untuk berkongsi dengan Anda.

Anda sememangnya saya kasihi kerana DIA. Moga-moga ukhuwah yang dijalin di sini dengan Anda akan berkekalan selama-lamanya. Kepada NYA jua saya berserah.

Dulu, akhir tahun 2008, iaitu mula-mula saya mengwujudkan blog Pedoman Hidup pada akhir bulan oktober, matlamatnya sekadar ingin berkongsi-kongsi cerita dan berkongsi ilmu dengan Anda. Sampai sekarang, matlamat itu sebenarnya masih tidak berubah.

Yang berubah di blog Pedoman Hidup ketika ini ialah jumlah pelawatnya. Kalau dulu, pelawat yang datang hanyalah sekitar tidak sampai lima orang dalam sehari, tetapi kini pelawatnya sudah melebihi 150 dan kadang kala mencecah melebihi 200 dalam sehari. Pencapaian itu sebenarnya amat menggembirakan saya. Sungguh!

Saya juga perlu beritahu kepada Anda bahawa hasil klik di blog Pedoman Hidup yang dipaparkan di dalam akaun Nuffnang pada ketika ini sudah melebihi RM80.00 dan masih belum dituntut.

Sebelum itu, sudah empat pucuk cek daripada pihak Nuffnang Sdn Bhd diterima oleh Isteriku Yang Tercinta hasil daripada Anda mengklik iklan-iklan yang dipaparkan di blog Pedoman Hidup ini.

Sesungguhnya hasil wang ringgit bukanlah matlamat sebenar blog ini. Paling utama, sebenarnya ukhuwah yang dijalin dengan Anda sehingga mana Anda pula telah sudi mengklik iklan-iklan yang ada di sini. Terima kasih kepada Anda kerana terus sudi mengklik iklan-iklan tersebut.

Sememangnya ganjaran begitu harus diterima oleh Isteriku Yang tercinta kerana kadang kala mengizinkan saya menggunakan masa terluang di rumah untuk membuat lakaran-lakaran begini supaya kelak dapat ditatap oleh Anda.

Sebab itulah penerima cek daripada pihak Nuffnang Sdn Bhd untuk blog ini saya khususkan nama Isteriku yang Tercinta. Moga-moga keredhaan-NYA adalah bersama-sama.

Selain itu, saya juga ingin kongsikan dengan Anda bahawa untuk kata nama Pedoman Hidup, sering kali carian google menyenaraikan blog ini di tangga teratas.

Kalau dulu, pada awalnya blog Pedoman Hidup Abgbent tidak pun disenaraikan di carian google untuk kata nama Pedoman Hidup, tetapi selepas setahun, ianya berada diantara sepuluh senarai teratas. Dan kini, selepas dua tahun, carian google sudah kerap menyenaraikannya sebagai nombor satu.

Sekali lagi, diucapkan terima kasih kepada Anda kerana sudi meningkatkan kejayaan blog ini. Sama-samalah kita menadah tangan memohon agar DIA, Tuhan yang maha berkuasa meredhai segala-gala yang kita usahakan di sini, di blog pedoman hidup ini.


Abgbent, (*___^)


0 Komen:

Catat Ulasan