Isnin, Disember 13, 2010

Perempuan Gatal

Kehidupan duniawi yang saya lalui beberapa kali telah disapa oleh Perempuan Gatal. Kegatalan yang membuatkan saya menggaru-garu supaya merasai kelegaan. Ada kala rasa gatal yang terhasil agak lama walaupun sudah digaru beberapa kali. Lebih parah, bilamana terlebih-lebih digaru, hasilnya bukan sahaja lega, tetapi diakhiri kesakitan.

Kesakitan bercampur aliran darah dek menggaru secara berlebih-lebihan. (*___^)

Sengaja saya awali lakaran kali ini dengan madah sebegitu untuk menghidupkan suasana berfikir dan merenung bersama-sama dengan Anda. Maklum sajalah, saya kan sudah terlalu lama merehatkan diri dari membuat sebarang lakaran di blog ini.

Hampir sebulan lamanya blog Pedoman Hidup tidak dilawati oleh saya. (*___*)

Sengaja saya melakukannya supaya dapat mempraktikan dengan sepenuhnya latihan emosi yang berkait dengan nafsu. Sebab itulah contengan kali ini saya berikan tajuknya Perempuan Gatal.

Moga-moga penangan Perempuan Gatal yang saya kongsikan dengan Anda terasalah kegatalannya pada minda. Minda Anda yang sememangnya saya kasihi kerana DIA. Moga-moga jua adalah keberkatannya bila mana dikongsi bersama-sama.

Pernahkah Anda merasai Penangan Perempuan Gatal?

Akan disambung, InsyaAllah.




0 Komen:

Catat Ulasan