Isnin, Julai 05, 2010

Kepada MU... Saya Berserah

Salamelekom, wbt

Apa khabar Anda hari ini? Saya mendoakan semoga Anda sihat sejahtera hendaknya. Sentiasa berada di bawah lindungan NYA, begitu jugalah diri saya sekeluarga. InsyaAllah.

Hari ini saya terdorong memberitahu kepada Anda satu pengalaman yang baru sebentar tadi saya lalui. Terburu-buru pula saya ingin mengongsikannya dengan Anda.

Tapi sebelum itu, izinkanlah senyuman ini saya lontarkan buat Anda seketika.

(*____*)

Senyuman yang saya namakannya sebagai Senyuman Ukhuwah buat Anda, saudara yang saya kasihi kerana DIA.

Saya sebenarnya terdorong memberitahu perkara ini kepada Anda kerana saya baru sahaja merasai dan mengalaminya, sebentar tadi.

Sungguh! Ianya terasa luar biasa seketika. Itupun kalau Anda ingin mencubanya. Rasailah sendiri apa yang sedang saya perkatakan ini.

Selepas melakukannya sebentar tadi, saya tergamam dan terkelu seketika. Sebab itu saya terdorong memberitahunya kepada Anda walaupun realitinya kerja saya masih lagi banyak yang harus diselesaikan segera sekarang ini.

Sekali lagi senyuman ukhuwah saya paparkan buat Anda seketika ini. (*____*)

Pengalaman yang saya rasai sebentar tadi memang luar biasa keadaanya. Kalau Anda pernah melaluinya, Barangkali ada sesuatu yang perlu kita kongsi dan seterusnya selongkar bersama-sama mengenainya. Barangkali inilah juga salah satu daripada kekuasaan yang ada di dalam minda yang harus diketahui oleh kita bersama.

Perkara yang ingin saya beritahu kepada Anda ialah;

"Cuba renungi foto yang saya berikan di bawah ini seketika. Lihat tepat ke arah tiga titik hitam yang terdapat pada foto yang saya berikan di bawah. Biarkan mata Anda melihat tiga titik hitam itu dalam masa 10 saat.

Selepas itu, cuba alihkan pandangan Anda ke arah dinding pula. Pasti minda Anda melakarkan sesuatu yang harus Anda tafsiri sendiri mengenainya.

Cubalah... kalau Anda ingin merasai apa yang telah saya alami sebentar tadi."

Sekali lagi senyuman ukhuwah ini saya paparkan untuk Anda, seketika (*____*)






4 Komen:

Hilal Azmi berkata...

Hoho.. moga abg bent jugak turut bahagia dan diberkati hendaknya...

All About AnaYna berkata...

Salam..dh try n npk imej yg sama kat dinding:)

Hilal Azmi berkata...

Singgah untuk up trafik list saya.. :P Ehehe.. untukmu abg bent... :p

Hilal Azmi berkata...

Salam rindu untuk abg bent...

Catat Ulasan