Jumaat, Jun 25, 2010

Senyuman Ukhuwah

Sebenarnya saya merancang ingin membuat sebuah lakaran untuk Anda telaah tengahari ini berkenaan sesuatu. Tetapi bila mana saya melihat jam tangan sekarang ini, rupa-rupanya masa yang ditunjukkan sudah menghampiri 12.00 tengahari.

Oleh sebab itu, saya tidak dapat melakukannya kerana perlu bergegas dengan segera ke satu tempat untuk melaksanakan suatu perkara yang saya janjikan sebelum 12.00 tengahari ini dilakukan.

Namun begitu, agar tidaklah berasa hampa bila Anda berziarah ke sini, lalu saya mengambil keputusan membuat sahaja lakaran ringkas sebentar ini, khusus untuk Anda telaah nanti.

Hanya senyuman yang dapat saya lontarkan buat Anda ketika ini kerana saya tidak dapat meluahkan sesuatu yang ingin saya perkatakan itu pada ketika ini. Sesuatu yang sehingga kini masih lagi berlegar-legar di ruangan minda untuk dikongsi dengan Anda.

Sungguh! perkara ini saya ingin kongsikan dengan Anda kerana saya yakin, berkemungkinan ianya akan manafaat bila mana dikongsi dengan Anda. Mengenai kehidupan ini.

Terima kasih kerana Anda terus sudi berziarah ke sini. Dan untuk itu, terimalah juga sejambak senyuman untuk Anda dari saya. Khusus untuk Anda, saudaraku yang saya kasihi kerana DIA.

(*___*)
Abgbent


2 Komen:

Abu Ubaidah berkata...

^____^

Abu Ubaidah berkata...

salam abgbent. xdak shout box ea? tsk.

tq 4 ur pray 4 my bro.

dah ada post baru, sudi2 la bace. tp awas, itu post poyo.. em smalam trafik jatuh sbab x blogwalking..hoho sdeyh~

Catat Ulasan