Isnin, Mei 31, 2010

Cinta Agung Luar Biasa... bhg 1

Tiba-tiba minda saya terfikir mengenai Cinta Agung Luar Biasa untuk dikongsi dengan Anda.

Sejak akhir-akhir ini, jiwa saya sering kali diselubungi kecintaan ini, iaitu Cinta Agung Luar Biasa. Dorongannya amat mengesankan meresap ke dalam jiwa sanubari yang saya ada. Sungguh! amat luar biasa kesannnya di dalam jiwa.

Kalau Anda mengandaikan Cinta Agung Luar Biasa yang saya maksudkan sekarang ini ialah Kecintaan terhadap Tuhan Yang Maha ESA, sebenarnya Anda silap. Bukan itu yang saya maksudkan. Memang bukan!

Kecintaan terhadap Tuhan Yang Maha ESA sebenarnya tidak dapat diungkapkan dengan kata-kata kerana ianya melangkaui segala-galanya. Sebab itulah Cinta Agung Luar Biasa yang saya perkatakan di sini bukan merujuk Kecintaan kepada Tuhan Yang Maha ESA. Memang bukan itu yang saya maksudkan di sini.


Realitinya, saya ingin memperkatakan mengenai Cinta yang amat mengesankan di dalam hati yang saya miliki. Amat luar biasa kerana kecintaan yang saya maksudkan terlalu mendorong sehingga ada ketikanya terobek jua takwa yang ada dek menikmati lelehan cinta agung yang luar biasa rasanya. Sungguh!

Jujur saya beritahu bahawa sering kali saya menjadi korban akibat cinta ini. Seumpama lilin membakar diri agar memancarlah cahayanya menerangi kegelapan. Sebab itu saya mengistilahkannya sebagai Cinta Agung Luar Biasa. Ada ketikanya, memang takwa terobek jua olehnya.

Oppsss...

Tetapi sebelum itu, saya ingin mengenakan syarat untuk entri kali ini. Ianya hanya sesuai ditelaah oleh Anda yang telah bergelar seorang "Suami" atau "Isteri".

Lakaran ini memang dikhususkan untuk mereka yang telah berkeluarga sahaja. Maksud saya mereka yang bergelar seorang suami atau isteri.

Sekiranya Anda belum berstatus begitu, sebaiknya usahlah dibaca lakaran ini. Saya khuatir kelak Anda tidak mengerti dan merasai Cinta Agung Luar Biasa yang saya luahkan di sini.

Harap-harap Anda tidak akan emosi bilamana syarat begini saya kenakan untuk entri kali ini.

Sekali lagi, menjadi harapan saya seandainya Anda belum bergelar seorang Suami atau Isteri, sebaiknya Anda tinggalkan sahaja kisah mengenai Cinta Agung Luar Biasa yang saya lakarkan di sini.

Tolong!, sekali lagi saya mengharapkan agar usah ditelaah sekiranya Anda belum berkeluarga. OK?

Sekadar memberikan peringatan dahulu :) heheheeeee... sebelum kisah ini saya lanjutkan nanti.


Akan saya sambung... InsyaAllah.


0 Komen:

Catat Ulasan