Sabtu, Mac 20, 2010

Seksualiti Lelaki dan Wanita, Hubungan Kelamin

Ohohohooooo... bukan main lagi kecurigaan Anda mengenai tajuk yang saya berikan di atas yer... Bersemangat betul Anda menelaahnya. Dapat saya umpamakan seolah-olah Anda telah meminum tonik herba pelbagai ramuan yang telah membuatkan tenaga Anda meningkat menjulang-julang tingginya. Sebab itu Anda bersungguh-sungguh ingin mengetahui lakaran yang saya berikan di atas.

Selain itu, dapat juga saya rasai yang Anda sedang terburu-buru menelaah setiap baris ayat yang terlakar di sini. Memang saya dapat merasainya. Sebab itulah juga saya memberitahu yang walaupun saya sedang bersendirian sekarang, sebenarnya terukir sebuah senyuman indah di wajah kacak yang saya miliki.

Ketahuilah bahawa saya sedang tersenyum-senyum ketika menaip contengan ini. Sungguh!. Kalau Anda melihat senyuman yang terpapar di wajah saya ketika ini, pasti Anda juga terikut-ikut senyum dengan saya.

Wow! rupa-rupanya Anda masih berminat meneruskan pembacaan di dalam contengan ini. Sungguh menakjubkan! memang menakjubkan kerana Anda masih lagi terdorong untuk terus membacanya. ;)

Sah! Saya berani mengatakan bahawa Anda masih lagi normal sebagai seorang manusia yang diselimuti nafsu. Sebagai seorang manusia, sememangnya Anda perlu ada nafsu. Tapi ingat! Nafsu yang terpimpin, OK. Itulah harapan saya ketika melakukan contengan sebegini.

Wah! Wah! Wah!, Anda masih lagi terdorong meneruskan pembacaan di dalam coretan bersalut gurauan sebegini ya... Tak per, “direct to the point” sahaja saya lakukan untuk Anda.

Sebenarnya tujuan saya melakarkan coretan bertajuk di atas adalah kerana didorong ingin mengetahui pandangan Anda berkaitan pendidikan seks yang ingin diperkenalkan di sekolah-sekolah Malaysia. Anda bersetuju? Atau barangkali tak mahu?

Saya ada pandangan peribadi ketika ini, tetapi lebih baik saya tanya Anda dahulu. Manalah tahu, pandangan yang Anda berikan membuatkan saya terbuka minda dan menyetujuinya. Sering kali juga saya melakukan perlakuan sedemikian untuk mengetahui kehebatan dan keyakinan diri yang saudara-saudaraku miliki.

Berani mengatakan sesuatu perkara di dalam hal-hal yang difikirkan ada logiknya.

Di dalam situasi-situasi tertentu, sering juga saya bertanya sebelum memuktamadkan pandangan peribadi di dalam hal-hal yang begini. Harap-harap input yang Anda berikan bergunalah untuk dijadikan Pedoman Hidup. Terutama kepada penggubal dasar-dasar pendidikan negara kerana generasi rakyat Malaysia yang terhasil pada masa akan datang adalah cerminan daripada didikan pada masa sekarang.

Kalau bukan di sekolah, pastilah tanggungjawab sebegini perlu juga dilakukan di rumah khususnya untuk membentuk keluarga tercinta yang bahagia agar adalah kelak yang mendoakan kesejahteraan selepas melalui kehidupan duniawi...

OKlah, coretan ini sengaja saya kongsikan dengan Anda kerana sememangnya saya suka bercerita dan bergurau-senda dengan Anda. Ketahuilah juga bahawa Anda sememangnya saya kasihi kerana DIA.

6 Komen:

roha berkata...

Salam.
Gimik yang menarik.

Wassalam.

Abg Din berkata...

salam...

lama tak berkunjung...

mmg tajuk menggetarkan jiwa...

sekejap je...hehehehe...

IxoR@ berkata...

abgbent ni, wat saya cuak nak baca tiap baris entri tadi....hehehehe....

:)

lAl berkata...

Pendidikan Seks??? Perlu, tapi pd saya la abg Bent, xpayah la sampai nk kena dijadikan sejenis subjek baru.. Cukup la dengan pengemaskinian subjek sedia ada dengan hanya guna kreativiti cikgu2 yang telah terlatih untuk memperkayakan murid2 dengan ilmu pendidikan Seks nih... kan? :P

fitrijohari007 berkata...

pergh bang..tajuk ganas..haha

entah laye ..sy dgr kat luar negara ada subjek ni..cme mungkin silibus die tu yg kite kne teliti dulu supaya sesuai dgn umur mereka..

lAl berkata...

Ya Allah... waalaikumussalm Abg bent.. manada meletop..huhu.. mcm makin kurang semangat... cuba utk bertahan ja nih...huhu... tapi syukur la bleh singgah tempat abg Bent nih.. ekeke...

Catat Ulasan