Rabu, Februari 10, 2010

Petua Menyuburkan Kasih Sayang Dengan Pasangan

Tiba-tiba pula saya terjaga dari tidur ketika ini, iaitu pukul 2.13 pagi. Sebenarnya perut saya terasa sakit dan pedih dek dimasuki angin barangkali. Kebiasaannya bila berlaku seperti ini, akan saya minta bantuan Isteriku Yang Tercinta.

Tetapi disebabkan dia sedang tidur lena di samping sepasang anak kami ketika ini, terpaksalah saya melakukannya sendiri. Tidak berupaya pula saya mengejutkan Isteriku Yang Tercinta sekarang ini. Maklum sajalah, saya amat mengasihi dan menyayanginya. Ada baiknya saya melakukannya sendiri dengan membubuh ubat minyak geliga sambil meyapu rata di atas permukaan perut saya.

Alhamdulillah, adalah rasa kelegaan sedikit daripada rasa pedih dan sakit tadi. Oleh kerana saya sudah terjaga ketika ini, amat sukar untuk saya melelapkan mata semula.

Sungguh! Bilamana terjaga dari tidur seperti sekarang ini, sukar untuk saya lelap kembali. Oleh sebab itu, saya mengambil peluang sekarang membuat lakaran untuk berkongsi dengan Anda walaupun realitinya perut saya masih belum sembuh sepenuhnya.

Perut saya dimasuki angin berkemungkinan disebabkan makanan yang saya telah jamah malam tadi di sebuah hotel terkemuka. Sebenarnya saya bersama rakan-rakan lain telah diberikan penghargaan dan diraikan oleh majikan tempat kami mencari nafkah bagi mengikhtiraf pencapaian tahun lalu. Alhamdulillah, saya diberikan dua Sijil Penghargaan diiringi wang tunai masing-masing bagi setiap sijil sebanyak RM300.00 dan RM 800.00.

Syukur yang tidak terhingga dipanjatkan kepada NYA jua kerana memberikan nikmat seperti ini untuk saya kecapi. Maha Suci Allah kerana memberikan nikmat sedemikian rupa.

Berbalik pada lakaran ini, sebenarnya saya ingin berkongsi satu petua dengan Anda, seperti yang saya nyatakan di atas. Menyuburkan Kasih Sayang Dengan Pasangan.

Sebenarnya petua ini ada kalanya saya lakukan. Seperti sekarang ini... walaupun perut saya masih lagi belum sembuh sepenuhnya :)

Kebiasaannya bilamana terjaga dari tidur, ada baiknya dilakukan petua ini. Lagi bagus kalau didahului atau disusuli dengan bersembahyang tahajjud. Itupun kalau Anda mahu menyirami kasih sayang dengan keberkatan. Tapi kalau Anda tidak mahu, tak payahlah melakukannya, nanti sia-sia pula masa yang ada. Saya ni pun, sejujurnya bukanlah kerap sangat bersolat tahajjud. Sebab itulah barangkali cahaya Ilahi amat sukar diperolehi, sampai sekarang masih lagi tercari-cari. :)

Untuk melakukan petua yang saya nyatakan, caranya ialah dengan merenung wajah pasangan Anda semasa dia tidur lena. Renung wajahnya dan ingat kembali kebaikan-kebaikan yang telah dilakukannya kepada Anda. Usah diingat keburukannya pula, nanti kasih-sayang yang diingini bukannya bertambah subur, tetapi berkubur pula jadinya.

Bila mana mengingati kebaikan-kebaikan yang dilakukan oleh pasangan Anda, ingatlah sehabis mungkin dan lahirkan di dalam hati doa kepada Tuhan Yang Maha ESA, semoga diberkati perhubungan yang dijalinkan dengan pasangan.

Lagi bagus kalau kandungan doa itu diisi dengan pengharapan agar perhubungan itu berpanjangan sehingga ke syurga dan mengiringinya dengan linangan air mata keinsafan. Moga-moga tercapailah lubuk jiwa yang menyimpan pelbagai rahsia tersembunyi di dalamnya.

Selitkan juga doa memohon kepada Tuhan Yang Maha ESA agar apa yang Anda rasai ketika itu akan dirasakan jua oleh pasangan Anda.

Cubalah rasai sendiri petua ini. InsyaAllah, akan adalah cahaya kasih sayang yang terpancar darinya nanti. Saya doakan semoga Anda akan berjaya melakukannya. :)

6 Komen:

sharemotivasi berkata...

insyaallah..nk try juga..

Tanpa Nama berkata...

Hiya! I simply would like to give an enormous thumbs up for the nice
data you have got right here on this post. I might be coming
again to your blog for extra soon.

My site: SEO

Tanpa Nama berkata...

Hey! I simply would like to give a huge thumbs up for the great info you’ve gotten here on this post.
I will probably be coming back to your blog for more soon.


Also visit my web page :: SEO

Tanpa Nama berkata...

Good day! I simply would like to give an enormous thumbs up for the nice information you will have right here on this post.
I can be coming back to your blog for extra soon.

Also visit my web blog - SEO

Tanpa Nama berkata...

Hiya! I just wish to give an enormous thumbs up for the good information you might have
here on this post. I will be coming again to your blog for extra soon.



my weblog - seo

Tanpa Nama berkata...

Hey! I simply would like to give an enormous thumbs up for the nice information you will have right here
on this post. I will likely be coming again to your weblog for
more soon.

Also visit my blog - seoul international airport transit hotel

Catat Ulasan