Jumaat, Januari 22, 2010

Pilu, Sayu Hati Ibu Mu...

Aduh!
Betul-betul tersentuh hati sanubariku selepas membaca kandungan berita pagi Jumaat ini. Tak perlulah saya memberitahu yang ada sedikit genangan air di dalam kelopak mataku semasa dan selepas membacanya. Anda mungkin memahami perasaan sebegini bila mana membaca isi kandungannya yang saya linkkan di bawah;

 SiTanggang Moden?


Walau apa pun alasan yang diberi, saya tetap mengatakan bahawa seorang Ibu tidak seharusnya diperlakukan sedemikian. Apatah lagi perjuangan Ibu yang saya kasihi ini mengandungi rahsia yang harus dimengerti bersama-sama. Akan saya cuba berusaha melakukan sesuatu agar perjuangannya yang mengandungi satu rahsia tercapai nanti, InsyaAllah. 

Moga-moga juga akan adalah pihak prihatin membantunya. Perjuangan sedemikian memerlukan pengorbanan, kerana tersimpan rahsia disebaliknya. Anda, kalau tidak mahu ketinggalan, marilah bersama-sama melakarkannya di ruangan siber. Kelak tercapailah matlamatnya nanti. Bukankah langkah sedemikian diibaratkan sebagai Ukhuwah Persaudaraan. Pasti itulah yang kita inginkan, bukan?.





1 Komen:

khasyikelvin_ berkata...

salam,
hadiah yg dikirim
iian sudah terima,
terima kasih banyak.
terkejut melihat
kecomelannya.
rasa gembira yg banyak!

Catat Ulasan