Selasa, Jun 07, 2011

MENANG-KALAH MEMANG BERMAKNA

Sungguh!
memang sungguh-sungguh saya terharu bila mana menelaah komentar yang penuh makna hasil lontaran daripada negarawan yang saya hormati, Tun Dr. Mahathir Mohammad, mantan Perdana Menteri Malaysia.

Sengaja saya melakarkan coretan ini kerana ingin berkongsi perasaan dengan Anda, saudaraku yang sememangnya saya kasihi kerana DIA. Barangkali ada juga gunanya saya berkongsi perasaan yang sedang saya rasai ketika ini dengan Anda.

Seandainya Anda tidak bersetuju dengan perasaan yang sedang saya rasai ini, tidak mengapa kerana realitinya, saya sedang merenung jauh dan berfikir sesuatu mengenainya.

Seandainya Anda ingin bersama-sama merasai perasaan yang sedang saya rasakan kini, nah... klik saja pautan yang saya berikan di bawah untuk Anda menelaahnya sendiri.

(SIAPA MENANG SIAPA KALAH)


0 Komen:

Catat Ulasan