Selasa, Oktober 20, 2009

Coretan Buat Akak Jaja...

Sungguh terharu saya di atas kepercayaan Akak terhadap saya. Sebab itu saya melayari coretan Akak. Namun saya memohon maaf banyak-banyak sebab tidak dapat menghuraikkannya pada saat ini. Sesungguhnnya keadaan tidak mengizinkan, kerana ada sesuatu yang mendesak untuk saya lakukan pada ketika ini.

Terus terang saya katakan bahawa apabila saya menghuraikan sesuatu perkara itu, saya perlu menyerapnya dan mengakibatkan masalah itu akan wujud diminda saya. Tetapi pada masa ini, saya perlu siapkan satu tugasan yang mendesak. Sebab itulah saya tidak mahu menyerapnya dan menghuraikannya pada ketika ini. InsyaAllah beberapa minggu akan datang, akan saya usahakan.

Namun, Hasil penelitian saya, dapat saya ekstrak ada tiga persoalan yang Akak kemukakan iaitu "Tidak Suka Cabaran", "Bergantung Pada Famili", dan "berkaitan Pergantungan Perjalanan Hidup Ini yang Sering Bergantung dengan Famili".

Saya pasti ada beberapa artikel yang Akak boleh baca. Moga ianya dapat membantu.

Selain itu, sebagai penutupnya suka juga saya berkongsi ketika Rasulullah ditanya oleh seorang Perawi hadis tentang sesuatu, maka Rasulullah menjawab “Mintalah Fatwa Hati Engkau” - Hadis 27 di dalam Kitab Hadis 40 karangan Imam Nawawi.


P/S: InsyaAllah, akan saya melapangkan diri untuk menjawabnya nanti...

1 Komen:

buaya berkata...

salam

dijemput jd follower k..

www.buaya-merah.blogspot.com

Catat Ulasan