Selasa, Ogos 25, 2009

Terima Kasih Nuffnang Sdn Bhd dan Anda Yang Dikasihi Kerana DIA

Alhamdulillah, segala puji-pujian selayaknya hanya untuk-Nya yang Maha Esa. Setinggi-tinggi kesyukuran dipanjatkan jua kehadrat-Nya kerana akhirnya dapat juga blog Pedoman Hidup diupdate entrinya hari ini.

Maaflah kerana beberapa hari saya telah terlepas mengisikan entri terbaru ke dalam blog ini. Sememangnya, terlalu banyak yang ingin dikongsikan dengan Anda, Anda yang saya kasihi kerana-Ilahi. Hanya kesibukan kerja-kerja harian menyebabkan hasrat mengupdate blog Pedoman Hidup setiap hari sering kali terbantut.

Di pagi yang penuh ketenangan ini, suka saya menyatakan setinggi-tinggi ucapan terima kasih kepada pihak Nuffnang Sdn Bhd dan tidak dilupakan jua buat Anda, saudara-saudaraku, yang telah sudi mengklik iklan-iklan di dalam blog ini.

Sebenarnya, cek daripada pihak Nuffnang telah diterima beberapa minggu yang lalu dan hanya berkesempatan ditunaikan ke dalam akaun bank kelmarin. Itupun menggunakan mesin secara automatik yang terdapat di dalam bank itu.

Walaupun jumlah yang diperolehi kecil sahaja, tetapi kegembiraan yang terselindung di sebalik jumlah yang kecil itu sebenarnya terlalu besar nilainya. Sekurang-kurangnya, cek itu membuktikan bahawa pihak Nuffnang sememangnya ikhlas memberikan ganjaran kepada empunya blog yang mengiklankan iklan-iklan daripada pihak mereka.

Dan yang lebih manis lagi, jumlah yang kecil itulah yang menjadi pendapatan pertama blog Pedoman Hidup ini. Apatah lagi penerima pendapatan blog ini telah diukirkan nama Isteriku Yang Tercinta. Moga-moga ianya akan mendapat keredhaan dari-Nya jua.

Blog Pedoman Hidup ini telah dimulakan sejak bulan Mac 2009 yang lalu dan hasil pertama ini diperolehi pada bulan Ogos 2009. Setinggi-tinggi terima kasih sekali lagi diucapkan kepada Anda, saudaraku yang dikasihi kerana terus sudi mengklik iklan-iklan yang terdapat di dalam blog ini.

Suka juga saya memaklumkan bahawa pendapatan kali kedua blog ini pastilah akan menyusul tidak lama lagi kerana jumlah pungutannya telah mencapai tahap seperti yang dikehendaki.

Kepada Anda, saudara-saudaraku yang dikasihi, sekiranya belum memahami mengenai iklan-iklan daripada pihak Nuffnang ini, saya berkesudian untuk mencurahkan pemahaman mengenainya, InsyaAllah. Apa yang penting, Anda ingin mencuba dan berusaha untuk mengetahuinya.

Dan kepada Anda yang telah memahaminya, sekiranya telah mengklik iklan-iklan di dalam blog ini, usahlah pula lupa meninggalkan jejak Anda di sini kerana saya pasti akan mengunjungi blog Anda itu nanti.

Selain membaca isi kandungan yang terdapat di dalam blog Anda itu, pastilah saya juga akan berusaha mengklik iklan-iklan yang terdapat di dalamnya. Manalah tahu, iklan yang terpapar di dalam blog Anda itu berbeza dengan apa yang ada di dalam blog saudara-saudara saya yang lain.

Moga-moga kerjasama yang dijalinkan seperti ini akan mengeratkan lagi ukhuwah sesama kita semua. InsyaAllah.

3 Komen:

rahma berkata...

alhamdulillah... heheheee... sy pun tngh tunggu first cek... ada beberapa $ lagi...

Abgbent berkata...

Tak per Rahma, nanti saya tolong klikkan dalam beberapa hari akan datang ini, InsyaAllah. Paling meriah kalau tengah malam jam 12.00 am. Sure semua iklan-iklan itu akan aktif. Saya bookmark blog rahma tu dulu. Heheheee

ray berkata...

gua nk masuk gak la nufnang...

Catat Ulasan