Khamis, Mac 26, 2009

Shoutmix Widget: Ucapan balas

Hari ini saya terdorong mencoretkan artikel ini. Sebenarnya sejak beberapa hari lepas, saya telah berusaha membalas ucapan yang dilontarkan oleh rakan-rakan yang bertamu di dalam Shoutmix Widget blog ini. Sememangnya saya telah mencuba beberapa kali, tetapi langsung tak berkesan. Saya pun tak tahu mengapa?.

Al-maklum saya ni tak mahir IT, saya pun mengambil keputusan untuk mencoretkannya di dalam artikel blog ini. Saya terdorong membuat arikel ini apabila membaca lontaran pandangan dan persoalan daripada saudara Datu83. Ya, saya akan berusaha memberikan penjelasan seperti yang diminta.

Kepada rakan-rakan yang mempunyai blog, saya telah berkesempatan membalas semua ucapan yang dilontarkan dengan melawati blog mereka. Tetapi ada juga rakan-rakan yang sukar saya jejaki, maka, saya membuat balasan di dalam artikel ini;

• aqies thanks abgbent..salam kenal
Details: 2009-03-25 11:33 AM

Abgbent: Sama-sama aqies, saya juga gembira berkenalan dengan aqies. Ada masa, lawatilah kembali blog saya.



• Taka salam kenal
Details: 2009-03-24 10:47 PM

• Taka salam kenal
Details: 2009-03-24 10:46 PM

Abgbent: Salam kenalan juga pada Taka. Jangan segan untuk sentiasa melawati blog saya.



• anakkangkung salam ziarah..
Details: 2009-03-24 6:55 PM

Abgbent: Terima kasih anakkangkung kerana sudi menziarahi blog saya. Jika ada kelapangan, saya amat berharap agar dapatlah berkunjung semula.


Teriakan daripada Datu83, sememangnya telah mendorong saya membalas lontaran pandangan itu di dalam coretan yang dimaksudkan. Bagaimana pun, saya memikirkan adalah kurang sesuai sekiranya pandangan balas saya lakukan di dalam artikel ini.

Oleh itu, saya mencoretkan balasan saya di dalam catatan saya itu. Terima kasih di atas pandangan itu dan harus diketahui bahawa itulah kelemahan yang kadang kala saya tidak sedari. Apapun, terima kasih di atas perhatian saudara Datu83.

Kesimpulan yang saya dapat utarakan di sini ialah, siapapun Kita, sememangnya Kita adalah bersaudara. Tidak kira apapun bangsa Kita dan agama Kita, pastilah mempunyai tujuan yang sama iaitu untuk mengetahui Ilmu-Nya. Jauh daripada itu, sudah pasti ingin berkenal-kenalan di antara satu sama yang lain. Usah menghina bangsa seseorang andai Kita tidak mahu dibalas hinaan. Harap saudara Datu83 dapat melihat kembali catatan balas yang saya telah lakukan di dalam coretan itu.

2 Komen:

Nur -al- Ain berkata...

hye..
nk blaja la gune nuffnang tu..
cite skit leh?
ape advantage dier er?

Unknown berkata...

Blog yang amat baik

Puisi, Syair, Poem?

Catat Ulasan